neděle 19. dubna 2015

Weekend

Ahojky :)
Celý víkend jsem měla celkem hektický, tak mi moc nevyšlo to, co jsem měla naplánované. V pátek jsem v Praze měla jen málo času a tak jsem se zastavila jen na Příkopech. Kromě Zary a Manga se mi nikde nic nelíbilo a hlavně jsem vůbec nesehnala ty věci, co jsem chtěla. Radost jsem si udělala až dnes v Plzni. Skvělé bylo, že tady v obchodech bylo celkem málo lidí, hned se mi nakupovalo lépe. Vybrala jsem si v H&M, Lindexu a F&F. Hrozně mile překvapená jsem byla z Lindex, mají velké slevy :)
Dnes jsem chtěla nafotit outfit, ale bohužel se to nestihlo, tak přidávám alespoň pár fotek z dneška.

 Dnešní nakupovací outfit. Boty-Converse, kalhoty, sáčko, náramek-Stradivarius, tričko-zoot.cz, kabelka-Baťa, hodinky-Daniel Wellington.
 Halenku ani kraťásky jsem si nakonec nevzala, ale třeba tip pro Vás :)
Měla jsem toho v kabince opravdu hodně, ale nakonec jsem si odnesla z těchto věci jen modrou košili a vzorované kalhoty.
 Dnešní nákup :)



Ráda bych Vám prostřednictvím svého blogu dávala i informace o různých akcích, slevách nebo jen dobrých cenách. Dneska mám pro Vás pár tipů.


Pokud toužíte po shopper bag, tak zaběhněte do Lindex, mají je tam teď v akci za 300kč.


                                        http://shop.mango.com/CZ/zena

Skvělé slevy mají v Mangu. Pokud ve Vašem městě není, můžete si objednat on-line, při nákupu nad 950kč je doprava zdarma. Mě zaujala tato mikina, kterou jsem viděla u mé kamarádka a nyní je zlevněná o 50%!


                                          http://www.footlocker.com/

V minulém postu jsem psala, že bych si ráda koupila tenisky. Nemohla jsem se rozhodnout jaké, nakonec jsem si žádné nekoupila, ale už vím, pro jaké se vrátím. Vyhrály to Nike Air Force. Koukala jsem se různě po internetu a cena byly většinou kolem 2,5 tisíc. Zjistila jsem, že je prodávají ve Foot locker a to za 1890kč. V týdnu jedu zase do Prahy, tak snad už se mnou pojedou domů :)

Jaký víkend jste měli vy? Pořídili jste si něco hezkého? :))

Žádné komentáře:

Okomentovat