pátek 8. května 2015

Spring Inspiration


Dneska je venku krásně a já věřím, že nás to sluníčko tentokrát jen tak neopustí. Proto si myslím, že článek s jarní inspirací je nutností. :) Já jsem teď pořád zavřená doma (učení mučení), ale už se těším, až bude vše za mnou, půjdu omrknout obchody a ulovím nějaké skvělé kousky.
Tyto asymetrické šaty mi přijdou úplně skvělé. Jen bych k tomu volila asi jiné boty. Viděli jste podobné v nějakém obchodě? Jestli jo, tak mi to určitě napište. :)








Možná si říkáte, kde jsou barvy. Ale na ty já moc nejsem. Neříkám, že se mi na ostatních nelíbí, to určitě ne. Jen já sama se v nich moc necítím. Nejraději bych nosila pořád černou, bílou, šedou a hnědou. :D Proto i má inspirace není moc barevná. Řídím se heslem, že v jednoduchosti je krása a myslím, že podle fotek, to můžu jen potvrdit. Takže jestli nebudete vědět, co ráno na sebe,vemte si - ripped jeans, basic tričko, k tomu třeba New Balance nebo lodičky (podle příležitosti) a kabelku. Myslím, že tím nikdy nic nezkazíte!

Co nejraději nosíte na jaře Vy? Máte nějaké oblíbené kousky?

Užijte si krásný sluneční den,

Denisa


Zdroj: https://cz.pinterest.com/


3 komentáře: